U susret proleću...

Iako mnogo volim sneg, belinu i svu onu magiju koja zima nosi sa sobom, ipak mi je draže proleće. Dobro, priznajem, mnogo, mnogo draže:) Konacno je Sunce jedini gospodar i to me neizmerno raduje. Gde god da pogledam vidim kako se sve polako budi a ti prizori me čine srećnom i daju mi volju  i elan za nove podvige.



Ovi sunčani dani mi bas prijaju i trudim se da ih maksimalno iskoristim. Tako sam pre neki dan prošetala baštom i zabeležila (mojim skromnim aparatom) sve čari ranog proleća. Takođe sam iskoristila vreme da završim neke uradi sam projekte koje nikako da privedem kraju što zbog lošeg  vremena što zbog nekih drugih obaveza. Ah, prosto ne znam šta bih pre, da li da krenem od sređivanja bašte ili kuće. Imam toliko planova za ovu godinu. Jedno je sigurno a to je da mi se ne ostaje u kući.:))
 Evo još nekoliko sličica, nadam se da ćete uživati u njima kao što sam i ja. 

Kako je proleće vreme novih početaka, tako sam i ja odlučila da krenem sa pisanjem bloga. Ova ideja se pojavila još odavno i evo konačno je zaživela. Macca će biti mesto gde ću sa vama deliti moju inspiraciju koja dolazi od malih svakodnevnih stvari u želji da vas podstaknem da primetite male lepote koje vas okružuju. Maca (na rumunskom se čita Maka) je bio nadimak moje prabake koja je imala veliki uticaj na mene i koju sam mnogo volela, a Maca je moj nadimak, tako da sam odlučila da spojim ovo u jedno ime sa dva C i tako je nastalo ime bloga. Nadam se da ćemo se čitati i zajedno uživati u malim stvarima.

Коментари

  1. Hvala Maco sto si se javila.Divno je prolece.Razveseli me od pomisli a ne od ovako lepih slika.I ja sam slikala bubamare ali kako se vole...Ne znam da li ée se lepo videti jer mi telefon nije bas "pametan".ha.ha
    Cale

    ОдговориИзбриши
  2. Alice13.3.14

    Bas su lepe slike :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim prvo proljećno cvijeće! Hvala na posjeti, rado sam uzvratila, imaš lijep, cvjetni blog :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Macco, ja sam odusevljena tvojim slikama i tvojim pisanjem. Hvala ti što si me bodrila da otvorim i ja moj blog, mogu ti sa zadovoljstvom reći da sam to i učinila. Poseti me. :*

    http://kreativnaradionicamonika.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар