Igra kišnih kapi..

Tri najlepša osnovna zvuka u prirodi su zvuk kiše, zvuk vetra u staroj šumi i zvuk okeana na obali.
Henry Beston

Kako je tačna ova izreka! Ja volim kišu, pogotovo onu laganu letnju i zvuk kapljica koje lagano udaraju u prozor. Ali ne volim onu maratonsku kišu od po nekoliko dana. Tada obično padnem u neki blaži oblik depresije i žalim za suncem. Ipak to je idealno vreme da se pogleda neki film, čita knjiga uz neizostavne homemade slatkiše i grickalice. A kad stane kiša onda treba izaći i uživati u mirisu i svežini koju ostavlja za sobom, kao što sam ja jutros uradila.


Коментари

  1. LoveNature13.4.14

    Ovo je zaista prelepo <3

    ОдговориИзбриши
  2. Preciosas fotografías macro!! Me encanta cómo has conseguido captar el efecto tan bonito que ha dejado la lluvia. Me gustan mucho estos pequeños detalles que quedan después, y el olor a tierra mojada!
    Enhorabuena por tan bello post!
    Un beso!

    ОдговориИзбриши
  3. Divne fotke. Ja bas volim kisu. I sipecu, i onu maratonsku. Tada je volim posebno zbog toga sto onda imam valjan razlog da ostanem kuci, bez grize savesti da napolju nesto propustam :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар