Jedna stara pesmarica...

Moja ljubav prema starim jezicima, naročito prema latinskom je uslovila i moju ljubav prema starim stvarima. Tako da već dugo skupljam i čuvam stare predmete kao što su  knjige, posude, tanjiri, ramovi, vaze  i čekam da naiđe malo slobodnog vremena i inspiracije da ih upotrebim na pravi način. I tako, u pauzi od spremanja ispita, ova pesmarica je konačno dobila priliku da se pokaže u pravom svetlu. To je ustvari jedna zbirka hrišćanskih pesama iz 40-tih godina ali pošto se sad koriste druge pesme i savremeniji rečnik, ova nije više u upotrebi. Na njoj su vidljivi tragovi vremena i korišćenja ali upravo to joj daje posebnu draž.

Pored pesmarice istaknutu ulogu u ovom postu ima i jorgovan. Pre neki dan smo dragi bili u šetnju i ubrala sam baš dosta jer ga mi nemamo u bašti. A taaako lepo miriše. Ubrala sam i neko zeleno cveće, ne znam kako se zove ali lepo izgleda. Pesmarica, jorgovan i to zeleno cveće čine fantastičan trio:)

I za kraj da podelim sa vama reči moje omiljene hrišćanske pesme:)



Bliže, sve bliže, o Bože moj,
Bliže Tvom srcu, u zagrljaj Tvoj!
Na svoje grudi privij me sad,
Budi mi zaklon i moj tvrdi grad!

Bliže, sve bliže, sad licu Tvom,
Jer je kod Tebe moj život i dom!
Idem da srce svoje Ti dam,
Jer Tvoju ljubav i blagost ja znam.

Bliže, sve bliže, idem sad ja,
Tamo gde Isus životom mi sja!
Bliže, sve bliže, do Grada tog,
Tamo gde zove i čeka me Bog!

Коментари

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    ОдговориИзбриши

Постави коментар