Venac od hortenzija i stara vrata...

Vrata su prilično stara. Preko 50 godina su bila na udaru vetra, kiše i sunca što se i vidi na njima. S obzirom da su bila spoljašnja vrata jedne prostorije koja nije više u funkciji došla sam na ideju da ih skinem i da im dam još jednu šansu. Prvobitno sam htela da napravim sto za baštu od njih ali dok su tako stajala uz zid kuće pomislila sam kako su lepa i tako. Dodala sam ovaj venac od bele hortenzije, nekoliko praznih puževih kućica i jednu staru konzervu. I kad sam je pogledala znala sam da je to to. I bila sam srećna:) Svakako da će se vremenom dodaci menjati ali za sad neka uživa u ovom društvu.


Ovaj venac sam na brzinu napravila.I zaista ga je lako napraviti. Malo savitljive žice, kanap, makaze, zelenilo i cveće po izboru. Žica se savije u krug pa se onda veže kanapom zelenilo i na kraju cveće. Ove hortenzije su zaista bujne, tako da je venac ispao baš velik. Nekoliko dana ću baš uživati u njegovoj lepoti :)

Коментари

  1. Diivna ideja. Bas si osvezila i obogatila prostor. Jel ti to negde u dvoristu?

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala! Jeste, to je jedan deo dvorišta koji je bio prazan pa sad radim na tome da se to promeni:)

    ОдговориИзбриши
  3. your garden pics are lovely, marijana:) love the old door with the pretty wreath!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар