Čipkasti ram - Diy

Mislim da svi kreativci vole brze i jednostavne uradi sam projekte. Ovo je stvarno super lako i brzo a efekat je wow. Barem meni:)

Dakle, potrebno vam je sledeće:
-ram (što je okvir širi to je bolje, jer se lepše vidi obris čipke)
-boja po izboru ( može nitro, akrilna, betonska, fasadna)
-komad čipke (čipka treba da bude dovoljno široka da bi prekrila ram)
-sprej u boji po izboru

Žao mi je što nisam slikala postupak ali ću se truditi da što bolje objasnim. Ako ram ima staklo obavezno skinite da ga ne biste uprljali. Prvo ga dobro očistiti zatim ofarbati. Ja sam koristila belu nitro boju za drvo. Ali može bilo koja. Može čak i disperzija ali onda bi trebalo lakirati ram, radi zaštite. Kad se boja osuši staviti čipku preko rama tj. preko dela koji radite. Ukoliko možete da prekrijete ceo ram odjednom, super, a ako ne onda radite deo po deo. Čipku treba dobro zategnuti i onda preći sprejem preko (ja sam koristila mat crni) . Prskajte sa udaljenosti od 25-30 cm da se boja ne bi razlila. Čipka se može odmah skinuti i preći na drugi deo jer se sprej odmah osuši.


I to je to! Ako je moguće radite sve ovo na otvorenom. Zadovoljna sam rezultatom. Malo je pozirao po dvorištu i za to moram da se zahvalim dragom jer mi je asistirao <3

Nadam se da vam se sviđa i da ćete isprobati. Inače na ovaj način se može mnogo toga ukrasiti, ja sam skoro radila neke čestitke i fantastično su ispale.

Коментари

  1. i ja volim cipku, jednostavan i romantican efekt, super ti je ispalo :) hvala na posjeti :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар