Diy - tabla za pisanje

Ovako nešto već dugo želim, odličan je dodatak za bilo koju prostoriju jer možete ostavljati razne poruke, napisati šta je na meniju za taj dan itd. U knjižarama postoji već gotova boja za školske table ali uglavnom se može naći u zelenoj boji, retko u crnoj boji a gotovo je nemoguće kod nas naći u drugim bojama. Tražila sam na internetu recept za boju, malo sam eksperimentisala i sada rezultat delim sa vama.
Šta vam je potrebno od materijala:
- šperploča (ustvari podloga može da bude bilo šta)
- fug masa u crnoj boji
- bela akrilna boja
- voda
- veća posuda
- četka
- molerska traka

Molerskom trakom obeležite ivice šperploče, to će biti ram. U posudi pomešajte smesu za fugovanje i vodu. Količine sami određujete, u zavisnosti kolika je površina koju obrađujete. Smesa treba da bude bez grudvica i da se lako razmazuje. Nanosi se više slojeva.  Svaki put nanosite u drugom smeru, prvi put horizontalno, drugi put vertikalno pa opet horizontalno itd. Veoma je bitno da se boja osuši pre nego što nanesete sledeći sloj. Kad se poslednji sloj osušio, skinite traku i ivice pređite dva puta belom bojom. Moja tabla se sušila preko noći i sutradan sam pisala po njoj.


Ako izuzmeno vreme koje je potrebno da bi se boja osušila, ovakvu tablu možete dobiti za deset minuta. Nadam se da vam se svidela ova ideja!


Коментари

  1. La pizarra nos gusta mucho, al igual que las flores y esta cesta con la planta.
    Besos de las dos

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, hvala ti za ovaj "recept", baš sam ga i ja tražila neki dan.Divno ti je ispala ploča.
    LP, Martina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što sam ti pomogla! Veliki pozdrav i za tebe! :)

      Избриши
  3. ¡Qué rincón tan bonito y acogedor, Marijana! Una de nuestras asignaturas pendientes es hacer una pizarra para nuestras respectivas casas. ¡A ver si nos ponemos a ello!

    Besos mil de las dos

    J&Y

    ОдговориИзбриши
  4. Un trabajo con un resultado encantador y práctico, me lo apunto para hacerme una.
    gracias por compartir.
    Bsos

    ОдговориИзбриши
  5. Me encanta!!!, sencilla, como a mi me gustan todas las cosas, esa Musa, como yo la conozco es una de mis debilidades, y la cestita una belleza
    Hasta otra, que tengas un buen finde

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mil besos a todas! Gracias chicas por ser tan lindas :) Aracell, avisa cuando la hagas:)

      Избриши
  6. Que bonito rincón!! Una pizarra ideal!!! Y le pusiste una frase genial!!!
    Buen finde!!! Besitos

    ОдговориИзбриши
  7. ¡¡Has creado un rincón sencillo pero precioso!!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  8. Odlično, hvala na receptu, možda probam na nekoj manjoj površini, recimo kao ukras za kuhinju :-) ako uspe, onda mogu da napravim i Lekiju tablu za crtanje, pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  9. Me encanta cómo te ha quedado la pizarra!! Yo he hecho un par de ellas, y la verdad es que son muy útiles y decorativas, un diy estupendo!!
    Bsos y feliz finde!!

    ОдговориИзбриши
  10. Una pizarra muuy práctica y que adorna muy bien ese rincón con la planta!!
    Besitosss!!

    ОдговориИзбриши
  11. Hola!! lindísima la pizarra! creí que estaba enmarcada y solo era la combinación de colores, preciosa y útil! besos y buen finde!

    ОдговориИзбриши
  12. Hermosa y bien práctica la pizarra para apuntar todo lo que necesitemos o compartir un lindo mensaje cada día. Me gustó también la canasta con la planta que puede verse en la foto. Sañuditos!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Bueno Marijana, parece que esta semana anduvimos conectadas por telepatía, a las dos nos dio por las pizarras... por cierto, la tuya me parece lindísima con ese aire tan nórdico, además te felicito por fabricarte tu propia pintura de pizarra casera. Besos y buen finde!
    K.

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala ti na ovome, predivno izgleda. Mislila sam da je mnogo komplikovanije za izradu...

    ОдговориИзбриши
  15. Linda tu pizarra, me gusta mucho tu planta en el cesto, besos

    ОдговориИзбриши
  16. Me encanta tu pizarra. Me gusta mucho cómo te queda. Tenemos que hacer un intercambio de pizarras, que últimamente estamos haciendo muchas. UN besote

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan tutorial! Kod nas ima dosta povoljnih boja za školsku ploču pa nismo nikad probale ovu varijantu sa smjesom za fugiranje! Super je što na ovaj način možeš napraviti ploču u kojoj god boji želiš! :)

    ОдговориИзбриши
  18. Sencilla, pero muy linda! Me gustó mucho. Saludos.

    ОдговориИзбриши
  19. Thank you so much for always sharing such beautiful pictures and ideas Macca!

    ОдговориИзбриши
  20. Jaoj, divno. Nisam znala da sam mozes to napraviti. Znam da ima da se kupi gotova ta boja...

    ОдговориИзбриши
  21. I love what is written on the chalk board. I smiled when I saw it. :~)

    Have a beautiful week.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  22. wow, tolle inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie

    ОдговориИзбриши

Постави коментар