Novi dodatak za baštu

Danas je bio dan kakav se samo poželeti može, uprkos najavljenim niskim temperaturama. Sunce nam se smešilo skoro čitav dan, s vremena na vreme bi se pojavio neki mali oblak ali ništa nije moglo da poremeti lepotu ovog dana. Zaista je prava sreća uhvatiti ovakav dan u novembru.

Moram priznati da sam imala druge planove za danas i da mi izrada ove dekoracije uopšte nije pala na um, ali videvši kako je dan lep, odlučila sam da uradim nešto novo za baštu. Volim da ubacujem nove detalje s vremena na vreme, još ako to na kraju izgleda onako kako sam zamislila, mojoj sreći nema kraja.
I tako sam danas krenula u novu avanturu. Prvo sam napravila jednostavan venac od suvih hortenzija i bršljana.

 


Na tavanu sam pronašla pre par meseci ovu divnu drvenu tonet stolicu, koja je tek sad došla na red za bojenje. Prešla sam akrilnom bojom u jednom sloju i sačekala da se osuši. Kad se boja osušila, smestila sam je u baštu gde joj se pridružio i venac.


Novi detalj za baštu je bio gotov, a ja sam zadovoljna. Bilo mi je potrebno da malo uposlim ruke ovih dana i nadam se da će lepo vreme potrajati. Možda dobijem volju da realizujem još neke ideje koje imam:) 
Šaljem vam veliki pozdrav!

Коментари

  1. Una corona preciosa, vamos a intentar hacer una como la tuya,seguro que no nos queda tan bien.
    Besos de las dos

    ОдговориИзбриши
  2. Slatko.Dopada mi se ideja za vencic/Tonet stolica je pun pogodak.Imam dve i cekaju na red.Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Que preciosidad de corona, ya preparando los detalles navideños! Las fotografias son muy bonitas, la silla ha quedado estupenda!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  4. excelente!
    mano a la salud,
    besos

    ОдговориИзбриши
  5. Savršeno kao i uvek :-) Divan detalj u bašti! Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  6. ¡Que maravillosa, Corona, Marianne! Nos encanta como queda decorando la silla

    Besos mil de las dos

    J&Y

    ОдговориИзбриши
  7. Maco,možeš li mi poslati link da naučim kako na svoje lične fotografije da postavim dugme za pinterest?

    ОдговориИзбриши
  8. This is so beautiful. I love the chair!
    Happy days
    Elisabeth

    ОдговориИзбриши
  9. No me puede gustar más esa corona, es puro romanticismo
    Bss

    ОдговориИзбриши
  10. Ohhh!!! Que preciosura!!! Queda muy bien en cualquier espacio y época del año.
    Un beso y buen finde!

    ОдговориИзбриши
  11. ¡¡Una corona realmente hermosa!! Buen fin de semana.
    Besitos

    ОдговориИзбриши
  12. esta hermosa la corona y el ambiente de tu jardin.
    Te deseo un feliz finde frugal.
    beso
    Doris Estela

    ОдговориИзбриши
  13. ¡Me encanta! ¡que corona tan bonita y romántica! ¡preciosa! :)
    Bsos y buen finde!
    Leo

    ОдговориИзбриши
  14. La silla y la corona hacen un conjunto precioso, me encantó!
    Feliz finde!

    ОдговориИзбриши
  15. Bella corona las flores siempre serán bellas y mis favoritas, besos

    ОдговориИзбриши
  16. Muy bonito! Me ha gustado mucho!
    Feliz finde frugal
    Saludos
    Silvia de silmarinecas.com

    ОдговориИзбриши
  17. Un rincón amoroso en tu jardín digno de ser disfrutado!
    Besos y buen finde!

    ОдговориИзбриши
  18. Muy linda Marianne, ideal para dar un toque de jardín romántico.
    Saludos
    Eli R.

    ОдговориИзбриши
  19. Hydrangeas are my favorite flowers so as you can imagine, I loved your wreath!

    ОдговориИзбриши
  20. qué linda corona! Parece fácil de hacer, pero no se si me atreveré. Saludos

    ОдговориИзбриши

Постави коментар