Za kraj leta..

Od leta se opraštam još krajem avgusta jer je po meni septembar uveliko jesenji mesec. I tako ja koristim ove prve jesenje dane da još malo uživam u mom kutku koji sam dugo sređivala i obećala da ću vam pokazati. I sada kada gledam ove fotografije prosto ne mogu da verujem kako je nekad izgledao ovaj prostor. Od neugledne šupe do kutka za opuštanje je bio dug put.

 

Prethodni vlasnici su ovaj prostor ( bolje zvuči prostor nego šupa:) ) koristili kao ostavu za nepotrebne stvari i prvo je trebalo sve to raščistiti, a bilo je tu svega i svačega.. Kada smo sklonili sve stvari onda smo videli da  treba ponovo da se stavi beton jer je svuda počeo da puca. To je najduže trajalo. Onda su na red došli zidovi. Prvo sam htela da ih lepo izmalterišemo jer je negde već otpao malter ali sam posle odlučila da ih ostavimo tako i da na nekim mestima skinemo još maltera da bi cigle došle do izražaja. I za kraj smo ih samo okrečili. Sigurno bih se pokajala da smo drugačije uradili, ovako mi se baš sviđa.


  

 

A onda je usledio moj omiljeni deo a to je opremanje i dekoracija. Od krupnih stvari nismo kupili ništa novo, sve je reciklaža. Mali i veliki sto, klupa, polica, stalci za cveće, sve je restaurirano. Jedino su ostale stolice da ih ofarbam ali to će biti na proleće. Već sad imam neke nove ideje šta dodati i promeniti, šteta što leto ne traje duže pa da mogu već sada da sredim sve kako sam zamislila ali tešim se da proleće i nije tako daleko i da će sledeća sezona biti još bolja.

 


U nekoliko rečenica i fotografija je stao moj, skoro, tromesečni rad. Sigurno bi išlo i brže da sam mogla u potpunosti da se posvetim ovome ali zadovoljna sam što smo završili i što možemo ipak malo da uživamo u ovom prostoru. Jedino mi preostajem da se nadam da će septembar i oktobar biti sunčani pa da uživanje što duže traje :)
Home sweet home 

Коментари

  1. Prva fotka je kao iz nekog časopisa. Sa nestrpljenjem sam očekivala tvoj post, zaista si odradila super posao. Biće još lepog vremena za uživanje :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Your little corner is very nice, Marianne. I really like the white brick wall that was painted. And the pink flowers add a special touch. Yes, Autumn days are upon us, and this is my favorite season of all.

    Enjoy the September days.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je zaista impresivno.
    Mnogo mi se dopada prostor, svaki detalj je pun pogodak.
    Uživaj, zaslužila si!

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo, bravo, ma 1000 puta bravo!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Desde luego que es un rincón para soñar lleno de detalles encantadores!!
    decorando de corazón

    ОдговориИзбриши
  6. que buen ambiente !!
    me encantan las vasijas de latas contenedores de plantas.
    Feliz fin de semana

    ОдговориИзбриши
  7. ¡Me encanta este rincón cargado de hermosos detalles!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  8. Preciosos objetos. Toda la decoración tiene un tremendo encanto.
    Besos

    ОдговориИзбриши
  9. That room is way too cute for words. Love the white and the splash of the turquoise, two of my favorite colors!

    ОдговориИзбриши
  10. Da nisi došla na moj blog ne bih ni znala da ovo divno mestašce na netu postoji. Blog ti je presladak. Pratim te.

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala za komentar na mom blogu, drago mi je da sad znam i za ovaj blog. Malo je reći da si sve predivno uredila.
    Gledala sam malo tvoje postove - i oduševljena sam!
    Imaš novog čitaoca :*

    ОдговориИзбриши
  12. Divan si kutak napravila, tako je sladak i retro.
    I sam blog mi se mnogo dopada, naročito tip slova koji si izabrala, nekako srdačno deluje.

    ОдговориИзбриши
  13. Habeís dejado maravilloso ese espacio, entre el color blanco y la cuidada decoración. Nos encanta las plantas y los detalles de color.

    Muchos besos de las dos

    J&Y

    ОдговориИзбриши
  14. What an adorable space. Love what you've done with it.
    Here from French Country

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман3.10.15

    You have created a beautiful relaxing space to enjoy! Well done! I would like you to come share at my Making Broken Beautiful party. It has already begun but you can still link up until 6:00pm tonight! I love your design eye!
    Smiles!
    Terry

    http://thecuratorscollection.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajno uređen prostor! Super dekorisan :)

    ОдговориИзбриши
  17. It is very pretty and so perfectly the Bohemian vibe! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    ОдговориИзбриши
  18. I will feature this tomorrow at Home Sweet Home!

    ОдговориИзбриши
  19. I love this beautiful outdoor space! Thanks for sharing at my Creative Ways LINK Party. You'll be featured at tonight's party!
    Blessings,
    Nici

    ОдговориИзбриши

Постави коментар