Januar

 

 

Januar je mesec novih početaka, promena i odluka, mesec u kom zaboravljamo sve ono što je bilo loše i nadamo se godini koja će biti uspešna i bolja od prethodne.

Osim Božjeg vođstva, zdravlja i mira u ovoj godini sebi sam poželela i diplomu. Previše sam to odlagala i radila neke druge stvari, stvarno je vreme da se ozbiljno posvetim tome i skinem taj teret. Prošlo je vreme za želje i čestitke ali ću vam ja ipak poželeti da ove godine završite sve ono što ste odlagali u prethodnoj. Vreme je za nove stvari i nove početke.


Ostvarila mi se želja iz prošlog posta i konačno je pao i sneg. Dvorište i bašta su odmah drugačiji, belina im daje neku magičnu notu. Ali nije mi baš prijatna ova temperatura, zadržim se napolje samo koliko moram ili  tek toliko da napravim par fotografija. Ipak je lepše diviti se ovoj lepoti iz tople sobe.


                            

I dok se divite čarima zime možete spremiti ovu tortu koja je stvarno fenomenalna. A uz to je i veganska. Klikom na ovaj link stižete do recepta. Ja sam pratila recept ali sam prepolovila količinu brašna i dodala mlevene orahe i umesto obične vode stavila sam mineralnu.
Pozdravljam vas i hrabro koračajte kroz ovaj mesec, uz parče ovakve torte sve je lakše:)


Коментари

  1. Divne slike :)
    Ništa bolje drugom nisi mogla poželeti, ja imam istu, diplomsku muku ;)
    Daj bože da to ostavimo za sobom u ovoj godini.

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne fotografije.... zimske, a opet tako tople. Sretno u novoj godini, neka bude ispunjena samo lijepim i neka se ostvare sve želje odluke, između ostalog i diploma! :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Such gorgeous pictures
    Hugs
    Alessandra

    ОдговориИзбриши
  4. Neka ti se ostvare sve želje u ovoj godini draga Marijana,fotografije su kao i uvijek prelijepe.

    ОдговориИзбриши
  5. Divne slike, divan blog. :)) Toliko pozitive, svetlosti i optimizma - želim ti sve najbolje u novoj godini i naravno, diplomu, znam koliko je veliko opterećenje, ali i radost kada konačno stekneš priznanje za uložen rad. Pratim te definitivno!:)))

    (na forumu Izolda88, inače)

    ОдговориИзбриши
  6. How I wish it would snow here, Marianne! These pictures of the snow are beautiful. And my favorite is the red polka dot cup against the white snow. The cake looks moist and yummy. Orange and chocolate is a good combination. These are really lovely snow pictures and shows the cold weather you're having.

    Stay warm and cozy,
    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  7. Me encantan tus fotografías!!!
    Gracias por compartir.
    Un beso fuerte.

    ОдговориИзбриши
  8. Ahora miraré esa receta porque tiene muy buena pinta. El frio,por el otro lado,no me gusta...
    Buen fin de semana! Besos

    ОдговориИзбриши
  9. Como me han gustado esas imágenes invernales. ¡Unas fotos preciosas!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  10. Unas fotografías increíbles, cómo me gustaría tomar fotos así! Y la nieve... nunca nieva donde vivo, adoraría tener un puñado de nieve en mis manos... Un beso!

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Marjana, šta da ti kažem osim dođoh, vidjeh i oduševih se..jako lijepo, volimo iste stvari. U isčekivanju novog posta, Lp ,Martina!

    ОдговориИзбриши
  12. Qué preciosidad de fotos, encantada de haber llegado a tu blog!
    Un saludo y feliz día

    ОдговориИзбриши
  13. Kao i uvek divne fotografije, ja ove godine ne stigoh ni jednu "snežnu" da napravim, brzo se sneg otopio. :-( Mada sam uspela par puta da se spustim niz jedno brdašce u našem kraju sa mojim sinom i da pobacamo par grudvi :-)

    ОдговориИзбриши
  14. Thank you for sharing with us your winter inspiration!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар