Već maštam o proleću...

Uvek u ovo doba postajem nekako nestrpljiva jer mi nedostaje zelenilo i već zamišljam i sanjam mart iako smo tek na kraju januara. A još kad vidim visibabe u vrtu i da su lale vec počele da izbijaju, ne mogu a da ne pomislim da do proleća ima još samo malo.



Bez obzira na to, hladnoća još uvek ledi obraze a termometar vraća u realnost. Ali u kući je toplo, što od drva što od pastelnih boja. Sitni detalji u beloj i roze boji pričaju priču o proleću i čine da misli lutaju negde daleko, u vreme rascvetalih grana.


Kod mene se jedino još po meniju donekle prepoznaje zimsko vreme i to po desertima koji su uglavnom ultra čokoladni, baš onako zimski. Ali da ne preterujem, peciva sa tofuom ili ovaj slani rolat su po meni baš za ovo doba, za zamišljeno proleće.




Za sledeću nedelju najavljuju baš lepo vreme, kažu da će temperature biti prave prolećne. Tako da svakako imajte u planovima i neku šetnju, treba iskoristiti to vreme da se bude što više napolje. Pozdrav do sledećeg posta kada ćemo biti korak bliže proleću! :)


Коментари

  1. Draga Marijana,upravo se i ja tako osjećam,stalno mislim na proljeće.Visibabe izviruju i kod nas..znači korak smo bliže.Danas sam radila vjenčić u pastelnoj boji da mi bude lakše jer je vani tmurno i kišovito ! Do idućeg posta, LP,Martina !

    ОдговориИзбриши
  2. Marianne, your pictures so soft and pretty. I can wait until spring, as I'm enjoying the winter very much. We need the rain here in California, so I appreciate it coming our way. The chocolate dessert looks scrumptious. I wish I had a piece to go with my tea right now. And your pretty tea cups make me smile. Can't wait to see your tulips sprouting up this spring. That last picture is so lovely.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Marijana prizvala si proleće :-)Ja sam svako popodne napolju, ako nije hladno sa Lekijem u parku, ako jeste, onda barem napravimo jedan krug :-) Žao mi je samo što nije bilo nešto snega, a obećala sam mu da ćemo ići na sankanje. Eto dok većina žudi za prolećem, ja bih ipak još snega, da se spustimo još neki put :-) LP Ivana

    ОдговориИзбриши
  4. Me encantan todas las fotos.
    Un beso!!!

    ОдговориИзбриши
  5. ¡Unas imágenes espectaculares que despiertan nuestras ganas de primavera!
    Besos y feliz fin de semana.

    ОдговориИзбриши
  6. I don't understand your language but the pictures are lovely!
    Kisses!

    ОдговориИзбриши
  7. I'd like to sit there and wait for Spring in that beautiful setting!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар