Uradi sam - ram za ogledalo u morskom stilu

Pre nekoliko meseci upoznala sam jednu divnu ženu koja se bavi reciklažom papira, odnosno pretežno reciklažom novina i od njih pravi razne korpice i vaze. Iako sam ranije čula za to, nikad nisam bila nešto preterano zainteresovana da isprobam a ni sama ne znam zašto. Međutim, oduševila sam se kad sam videla njene radove i rekla sam sebi da moram da probam i ja. I od toga je prošlo dosta vremena i ja sam skoro i zaboravila na to. Ali onda sam rešila da napravim ram za jedno staro ogledalo i dok sam razmišljala kako to da izvedem setila sam se papira. I odmah sam u glavi imala već rešeno šta i kako. Ram je nastao za sat vremena i sada krasi naše donje kupatilo. A što je najvažnije ulaganja su bila minimalna a rezultat je neverovatan. Fotografisala sam sve korake, tako da ako i vi poželite da imate ovakav ram, samo pratite fotografije.


Prvo novine isecite na četiri dela, meni nisu ispali skroz jednaki ali nije strašno. Važno je samo da ne bude baš velika razlika. Da biste napravili štapić od papira trebaće vam i jedan štapić za ražnjiće i malo drvofiksa. Uzmite jedan list papira i uvijte ga uz pomoć drvenog štapića, kad stignete do kraja izvadite drveni štapić a gore na drugi kraj stavite kap drvofiksa ili nekog drugog lepka i zalepite. Na ovaj način napravite veću količinu papirnih štapića.


Ogledalo ili neku sliku zalepite za deblji karton. Za to je najbolji silikon ili drvofiks. Ako se plašite da ćete umazati sliku onda možete samo da obeležite olovkom konture ogledala ili slike na kartonu i lepite štapiće oko iscrtanih ivica. Ja sam odlučila da odmah zalepim ogledalo. Štapiće lepite jedan po jedan u krug, tako što ih spajate uz pomoć lepka. Na ivicama morate biti pažljivi i trudite se da napravite što bolji ugao od 90 stepeni.


Ovako izgleda gotov ram. Ja sam oko unutrašnjih i spoljašnih ivica dodala po još četiri papirnih štapića ali debljih od ovih sa kojima sam oblagala karton. Njih sam napravila tako što sam novine isekla na dva dela i umesto tankog štapića za ražnjić umotala sam ih koristeći neki okrugli štapić debljine prsta. Kad je ram bio gotov razredila sam malo drvofiksa sa vodom i premazala ga celog i na taj način je dobio čvrstinu. Kad se dobro osušio ofarbala sam ga prvo u belo a zatim lagano prešla i plavom bojom. Na kraju sam dodala i malo školjkica. Možete ga i celog dekorisati ili samo jedan ugao, meni se ovako čini sasvim u redu. Ja sam zaboravila ali ram treba na kraju prelakirati da biste ga zaštitili od vode i pare.


Moje ogledalo je već imalo kukice za kačenje, tako da sam samo malo izrezala karton pozadi i zakačila za zid. Težina je na ogledalu ne na ramu, tako da ako budete pravili nešto slično, kukice zalepite silikonom za ogledalo ili sliku, ne ram. Na taj način ćete biti sigurni da se neće raspasti. Posle ovog mislim da više neću kupovati ramove:)
Pozdrav do sledećeg posta.


Коментари

  1. Okvir krasno izgleda. Tko bi rekao da je od novina? :) Hvala za ideju, vjerujem da se ista može primijeniti na mnogo toga.
    Pokušaj prelakirati lakom u spreju, bilo bi šteta da se uništi od vode ili pare.
    Veliki pozdrav,
    Irena
    http://chicbyirena.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepo i dekorativno, čestitam.Vjerujem da te svaki puta kad se pogledaš u to ogledalo podsjeti na vrele ljetne dane, more i plažu.Lijep pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Wonderful frame and wonderful tutorial. Very well done!
    Hugs
    Alessandra

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na tutorijalu, zatrebaće, za svašta nešto može da se iskoristi :-) Ogledalo je odlično!!! Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
  5. Marianne, your frame mirror is lovely, and the seashells that you glued on add a special touch. I've seen this before, but had no idea that they were made out of old newspaper, how creative. You did a wonderful job! It looks very nice hanging on your bathroom wall.

    ~Sheri

    ОдговориИзбриши
  6. Wow! I admire you dedication in rolling all those newspapers. Turned out beautifully!

    ОдговориИзбриши
  7. ¡Qué preciosidad, Marijana! Parece mentira que hayas conseguido algo tan especial con sólo papel... Nos ha encantado la idea y esa decoración coastal tan veraniega.

    Besos a montones y feliz fin de semana.

    J&Y

    ОдговориИзбриши
  8. ¡Cuanta paciencia para componer esta maravilla con papel!
    La decoracion coastal le da un toque fresco y desenfadado.
    Besitos

    ОдговориИзбриши
  9. I have a friend who sells in little markets things like this. I always think that you have to be patient to roll all, haahaha.
    Kises and had a beautiful weekend

    ОдговориИзбриши
  10. Me encanta, es una maravilla lo que se puede hacer con papel. Buen fin de semana

    ОдговориИзбриши
  11. Hola me encanta tu espejo, tiene un aire fresco y desenfadado ideal para decorar el próximo verano.

    Yo también hice un cuadro parecido para un reto de reciclar papel.
    Te dejo el enlace de mi trabajo, espero que te guste.

    BESOS
    http://elinventariodemj.blogspot.com.es/2015/11/ayer-estas-horas-era-todo-lo-que-tenia.html

    ОдговориИзбриши
  12. It has been beautiful! A very elaborate decoration with spectacular results.

    ОдговориИзбриши
  13. LOVE it! I love to work with paper.
    Turned out beautiful.

    ОдговориИзбриши
  14. Beautiful project easy to conquer, thank you for sharing your inspiration!

    ОдговориИзбриши
  15. Un resultado espectacular! La decoración es ideal para una casa en el mar.
    Besos

    ОдговориИзбриши
  16. Hermoso, una técnica que da para mucho. Me gusta mucho la terminación en blanco con azul claro. Besos!

    ОдговориИзбриши
  17. Very cute idea! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар