Povratak

Sta drugo da kažem osim da ste mi mnogo nedostajali, uželela sam se mog kutka malih inspiracija. I evo, posle duže pauze ponovo sam tu. Opet delim da vama neke male velike stvari i sitnice koje me vesele u nadi da i vas inspirišem.


 
Jesen je ove godine brzo stigla, okupirana raznim obavezama i planovima nekako nisam ni primetila tu promenu vremena. A možda je tako i bolje, nisam imala vremena da tugujem zbog rastanka sa letom.  I zaista uživam baš u svakom danu, u kiši i svakom listu koji padne, i svim ostalim darovima jeseni. Naučila sam da je volim. Volim tu neku tišinu koju jesen nosi sa sobom.  

 A plodovi prirode, pogotovo jesenji su mi uvek inspiracija. Šipurak, šišarke, žir, sve se to može iskoristiti za neku jednostavnu prirodnu dekoraciju. Smišljanje i aranžiranje me uvek opusti. Prošle godine me uhvatila neka manija za suvim lišćem pa sam svašta pravila, od venčića pa do buketa ruža. Ove godine sam rešila da malo pauziram sa time jer planiram neke venčiće kao zimsku dekoraciju. Uglavnom, sa prirodnom dekoracijom nikada ne možete da pogrešite.

 



 Svakako preporuka za opuštanje, pored šetnje parkom gde možete naći sve što vam je potrebno od prirodnih materijala je i neka dobra knjiga i čaj. Vežbajte zahvalnost, nađite u svakom danu nešto za šta biste mogli da zahvalite Bogu, složite po neku jesenju dekoraciju i verujte mi da je za sreću zaista potrebno malo. Pozdrav do sledećeg posta! :)

Коментари

  1. How many lovely pictures!
    Hugs Alessandra

    ОдговориИзбриши
  2. Después de un tiempo sin leerte me alegra venir a tu blog a encontrarme con tus bellísimas ambientaciones.
    ¡El otoño te ha inspirado!
    Besitos

    ОдговориИзбриши
  3. Hola! Me ha costado encontrar el traductor pero, por fin he podido leerte! Son muy bonitas tus composiciones otoñales, sobretodo me gusta el cuenco con las bellotas, es muy original.
    Besos!!

    ОдговориИзбриши
  4. Hola me llamo Francis, y te he conocido por Marcela, tus composiciones y fotos son preciosas, a mí también me gustan los colores que nos regala el invierno.
    Besos!!

    ОдговориИзбриши
  5. Hola!! unas fotos preciosas y tan otoñales.
    Besotes de R&i.

    ОдговориИзбриши
  6. Your fall inspiration is just so beautiful even here when summer is approaching!

    ОдговориИзбриши
  7. Great pictures!!!! Happy new year!!!! Ioana :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар