Uradi sam - romanticna/vintage sveska




Ako imate neku staru svesku ili notes evo ideje kako da ih ulepsate. Ova sveska je meni veoma draga, koristili smo je kao knjigu utisaka i poruka na nasoj svadbi gde su nam gosti upisivali svoje poruke, savete kao i utiske tog dana. Tu ima svega, i mudrih saveta i saljivih i onih poruka koje vas razneze i izmame po neku suzu. Iznova i iznova je otvaram i prisecam se tog dana. Posto sam skoro u zadnjem momentu odlucila da cemo imati tako nesto, nije bilo vremena da je ukrasim a ionako je stalno bila otvorena pa je retko ko i video korice. Sredila sam je pre izvesnog vremena ali tek sad objavljujem post vezan za njen preobrazaj.
Evo sta je potrebno i sta sam ja koristila za ovaj makeover
- Drvofiks
- Bela akrilna boja ( moze za beton/fasadna/disperzija za zidove)
- Akrilni lak
- Samolepljivi sabloni (po zelji)
- Bitumen
- Patina u braon boji
- Cipka i kanap
- Salvete
- Cetka, mali sundjer i makaze
Prvo napravite smesu odnosno grunt od dve kasike drvofiksa i jedne kasike bele boje. Tu smesu utapkajte sundjerom u ravnomernom i ujednacenom sloju. Grunt ce pomoci da boja lakse i bolje prione za podlogu. Kad se osusi (mozete ubrzati proces fenom) sundjerom utapkajte belu boju u dva sloja uz susenje prethodnog.


Kada se boja osusi premazite prednju koricu tankim slojem drvofiksa i sacekajte da se osusi. Postavite zeljenu salvetu i preko nje papir za pecenje zatim predjite lagano peglom. Salveta ce se tako zalepiti bez ijednog nabora. Visak salvete isecite makazama ili osmirglajte. Odmah predjite celu svesku jednim tankim slojem akrilnog laka. Sto se tice salvete ja sam ovde koristila drugi sloj jedne stare salvete jer je stampa bila prilicno jaka. Bila sam u nedoumici da li da ostavim svesku tako i vise nista ne radim jer stvarno izgleda nezno i lepo :) Ipak sam odlucila da nastavim dalje :)

Kada se lak osusi preko cele sveske nanesite cetkom bitumen a zatim ubrusom uklonite visak. Ako zelite da vam se bitumen na nekim mestima jace poznaje onda na ta mesta treba izostaviti lak. Ja nisam htela da preteram pa je kod mene samo mestimicno naglasen bitumen (to su ovi tamno braon delovi). Ukoliko nemate bitumen odlicna alternativa je kafa koju preporucujem samo u kreativne svrhe :) U tom slucaju ne treba lakirati svesku pre nanosenja kafe, samo posle.

Kad se bitumen osusi svesku treba opet lakirati. Kad se lak osusi sa strane zalepite drvofiksom cipku, to mozete i na kraju ali ja sam bila nestrpljiva pa sam je odmah stavila :) Sada su na redu sabloni, zalepite ih na zeljeno mesto i napravite smesu koju cete naneti na sablon. Za smesu pomesajte drvofiks, kap bitumena i malo brasna. Gustina treba da bude malo gusca od smese za palacinke. Uz pomoc stapica ili plasticnog noza nanesite smesu preko sablona i odmah ga skinite.

U centar sablona zalepite salvetu po zelji. Ja sam koristila na gornjim i donjim ivicama jos jedan sablon. Kad se smesa osusi ( potrebno je oko sat vremena sa ocvrsne a potpuno je suva sutradan) ivice preci braon patinom ili braon bojom. Isto tako mozete naglasiti i sablone. Preko cipke zalepiti drvofiksom kanap. Na kraju svesku ponovo lakirati i ostaviti da se osusi.


Nadam se da sam vas inspirisala za neki slican projekat :) Ovo ujedno moze biti i lep poklon za dragu osobu.
Pozdravljam vas do narednog posta! :)

Коментари

  1. Such romantic!!! I love it very much in every detail
    Hugs Alessandra

    ОдговориИзбриши
  2. What a beautiful cover you have made! Thanks for sharing at Home Sweet Home.

    ОдговориИзбриши
  3. Un trabajo muy bonito!! Muy romántico. Me encanta el efecto del betún de judea sobre la madera.
    Besos!

    ОдговориИзбриши
  4. ¡Un trabajo precioso, delicado y muy femenino!
    Besos

    ОдговориИзбриши
  5. ¡Absolutamente espectacular!.
    Es precioso, muy delicado y muy femenino.
    Besos

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam prosto odusevljena tvojim radovima, svakom svom radu dajes neki svoj pecat, i kao pupoljak mlade ruze, svaki je rad predivan. Hvala sto delis s nama tvoje divne radove. :*

    ОдговориИзбриши

Постави коментар