Dekupaž radionice

Ovo je malo drugačiji post od onih koje inače objavljujem. Pišem vam danas o ostvarenju moje velike želje ili mogu slobodno da kažem sna. Nešto što sam oduvek želela jeste da podelim svoju kreativnu stranu sa drugima. To mi je ustvari i bila želja kada sam počela sa blogovanjem, da nekoga možda inspirišem i pokrenem. Ne mogu da vam opišem sreću koju osetim kada mi se neko javi porukom i zahvali za neku ideju ili mi kaže da ga moje fotografije smiruju i ispune. To je neprocenjiv osećaj. A ono najdragocenije što sam dobila u ovom blogosvetu su mi virtuelna prijateljstva, iz Španije, Hrvatske i Rusije. Nažalost, daljina čini svoje ali zato naše prepiske čine ta prijateljstva živim.
U oktobru sam odlučila da učinim korak dalje i krenula sam u Vršcu sa radionicama dekupaža. Za sada radimo samo dekupaž ali biće još mnogo toga što ćemo raditi, samo čekam lepo vreme. Jednom mesečno se okupljamo i uživamo zajedno u čarima dekupaža. Zahvaljujući ovome upoznala sam mnogo divnih osoba sa sličnim interesovanjima i afinitetima a takve osobe su često i slične po karakteru i temperamentu. Vreme koje provedemo zajedno brzo prođe u radu i priči i za sve nas je ovo jedna vrsta antistres terapije. Ali pustiću da fotografije bolje govore od mene.
Ako ste iz Vršca ili okoline a želeli biste da budete deo ove naše kreativne ekipe možete me kontaktirati preko poruke ovde na blogu ili porukom na fejsbuk strani bloga Vintage love Macca.

Коментари

Постави коментар